Laat je inspireren door deze klantverhalen

De kracht van een merk met een missie

Kaiko, een gerenommeerd ethisch modemerk, heeft een sterke missie om samen met hun klanten te bouwen aan een duurzamere wereld. Door het stimuleren van een hechte community met gemeenschappelijke doelen en ambities, verbeteren ze de customer lifetime value (CLV) en dragen ze hun missie uit in Finland - en daarbuiten.

”Er lijkt altijd wel een benchmark case te zijn waar we wat van kunnen leren, wanneer we een idee of de performance van een app bespreken met Woolman. Met deze vertrouwelijke samenwerking besparen we tijd, geld en stress”.
- Suvi Pakkala, Marketing & eCommerce Manager

✔️ Migratie naar Shopify Plus

✔️ Shiphero-implementatie

✔️ Doorlopende growth services

✔️ Klaviyo en Yotpo om user-generated content door klanten te stimuleren en voor het opbouwen van loyaliteit.

✔️ De Nordic shipping app van Woolman voor ondersteuning bij logistiek en verzending

Duurzame waarden en tijdloze statement sieraden

Het in 1937 opgerichte Kalevala Koru Oy is Finland’s meest geliefde sieradenmerk. Finse handgemaakte productie en sociale verantwoordelijkheid zijn belangrijke waarden voor het bedrijf. Hun missie is om winstgevend te zijn, zodat ze goed kunnen doen. De Kalevala Koru Cultural Foundation verstrekt jaarlijks subsidies voor het behoud, de ontwikkeling en het onderzoek van Fins cultureel erfgoed.Ze lanceerden hun eigen D2C-webshop om naamsbekendheid en loyaliteit op te bouwen onder Finse en internationale klanten. 

✔️ Start met D2C-business om rechtstreeks met hun klanten in contact te komen

✔️ Lancering van een Shopify Plus-shop om een omnichannel omgeving te creëren

✔️ Een ontwerp voor een winkelervaring op basis van visuals, merk en storytelling

✔️ Doorlopende development services

✔️ Klaviyo en Yotpo om user-generated content van klanten te stimuleren en voor het opbouwen van loyaliteit.

✔️ De Nordic shipping app van Woolman

Shopify Plus als springplank naar succes

Hoe we Acon naar Shopify Plus migreerden en hun internationale groei uitbreidden naar meer dan 40 landen.

”We kunnen ons nu bezighouden met online retail en campagnes, in plaats van met het oplossen van problemen. We hebben nu een compleet e-commerceplatform, met functionaliteiten waar we altijd op kunnen vertrouwen.”

”De communicatie is goed, met daarbij de mogelijkheid om nee te zeggen als dat nodig is. Gemakkelijke, open en directe communicatie is echt een groot voordeel wanneer je met Woolman samenwerkt.”
- Marko Manninen, de VP van Acon

✔️ Migreerden hun Magento 2-webshop naar Shopify Plus om schaalbare internationale groei te bevorderen

✔️ Lancering van nieuwe Shopify-webshops 

✔️ Doorlopende doorontwikkeling

✔️ Woolman integratie-app

✔️ Nordic Shipping app

✔️ Klaviyo geautomatiseerde e-mailmarketing

✔️ Yotpo loyalty & rewards, productbeoordelingen en foto’s

Binnenkort

Hoe we een toonaangevend internationaal technologisch bedrijf hebben geholpen bij het veroveren van nieuwe markten. Referenties zijn op aanvraag verkrijgbaar.


✔️ Het benutten van D2C-mogelijkheden voor het opbouwen van direct klantencontact

✔️ Shopify Plus

✔️ Doorlopende development services

”Het hele Woolman-team heeft continu een uiterst commerciële en zakelijke focus op de samenwerking.”

– Het eCommerce-team van Pentik