Nordic
Shipping app

Ben je op zoek naar een gemakkelijke en klantvriendelijke manier om je producten te verzenden van de Scandinavische landen? Met onze Nordic Shipping-app beheer je al je verzendingen in de winkeladministratie van Shopify.
Boost

$24,99 per maand

Bevat 100 verzendlabels per maand. Extra labels tegen $0,16 per label Maximumfacturatie van $500 per maand.

Print de labels rechtstreeks van de Shopify-orders

Toont bij de kassa onze dichtstbijzijnde winkels als ophaallocaties

Integreert rechtstreeks met RusPostExpress voor verzendingen naar Rusland

Integreert met Unifaun en biedt toegang tot andere vervoerders

Door de Nordic Shipping-app te installeren, ga je akkoord met de gebruiksvoorwaarden die gepubliceerd staan op de website.

Je kunt alle appfuncties gratis bekijken en later een facturatieplan kiezen

Speed up

$119,99 per maand

Bevat 1000 verzendlabels per maand. Extra labels tegen $0,12 per label Maximumfacturatie van $1000 per maand.

Print de labels rechtstreeks van de Shopify-orders

Toont bij de kassa onze dichtstbijzijnde winkels als ophaallocaties

Integreert rechtstreeks met RusPostExpress voor verzendingen naar Rusland

Integreert met Unifaun en biedt toegang tot andere vervoerders

Door de Nordic Shipping-app te installeren, ga je akkoord met de gebruiksvoorwaarden die gepubliceerd staan op de website.

Je kunt alle appfuncties gratis bekijken en later een facturatieplan kiezen

Vervoerders

Vervoerders Woolman Nordic Shipping app Deutsche Post
Vervoerders Woolman Nordic Shipping app DHL
Vervoerders Woolman Nordic Shipping app UPS
Vervoerders Woolman Nordic Shipping app FedEx
Vervoerders Woolman Nordic Shipping app DB Schenker
Vervoerders Woolman Nordic Shipping app RusPostExpress
Vervoerders Woolman Nordic Shipping app Unifaun
Vervoerders Woolman Nordic Shipping app Bring
Vervoerders Woolman Nordic Shipping app GLS
Vervoerders Woolman Nordic Shipping app Posti
Vervoerders Woolman Nordic Shipping app Matkahuolto

Met de Nordic Shipping-app kun je:

✔️ de verzendlabels rechtstreeks printen van de Shopify-orders, zonder de winkel te hoeven verlaten.

✔️ vervoerderspecifieke labels printen voor alle gekozen vervoerders.

✔️ labels individueel of in bulk printen

✔️ de instelllingen van orders rechtstreeks op 'voltooid’ zetten. Als je proces anders verloopt, kun je de instellingen aanpassen, zodat ze passen bij je proces.

✔️ een barcodelezer die bijgevoegd is bij de app gebruiken om orders te lezen en labels te printen. Hierdoor kunnen de orders op een efficiënte manier verzameld worden en verloopt het behandelingsproces ervan zonder fouten.

✔️ de dichtstbijzijnde ophaalpunten laten weergeven bij de kassa

✔️ de eigen dichtstbijzijnde winkels laten weergeven bij de kassa als ophaalpunten.

✔️ verzendmethodes toevoegen in Shopify en ze gemakkelijk koppelen aan de Nordic Shipping-app om contact te leggen met je vervoerders en verzendingen mogelijk te maken.

✔️ Shiphero (WMS) integreren met de Nordic Shipping-app

✔️ internationale douaneaangifteformulieren zoals een handelsfactuur, de CN23 en CN22-formulieren printen (inclusief de papierloze handelsdocumenten van DHL)

✔️ RusPostExpress en Budbee openen via onze rechtstreekse integratie beschikbaar in de plannen Boost en Speed Up van de Nordic Shipping-app.

✔️ de bestaande integratie van de Nordic Shippin-app met Unifaun gebruiken en toegang krijgen tot populaire vervoerders: DB Schenker, DHL, Deutsche Post, FedEx, UPS, Bring, PostNord, en nog meer dankzij de Unifaun-integratie. 

✔️ je mag ons altijd een vraag stellen, als de vervoerder die je gebruikt, niet op de lijst staat.

Facturatie

Installatie

Gebruiksvoorwaarden van de Nordic Shipping-app

Onze ondersteuning van de Nordic Shipping-app is gratis. Je kunt ondersteuning krijgen op weekdagen van maandag tot vrijdag via nsasupport@woolman.io en de gebruikte taal is het Engels.

Als er storingen ontdekt worden in de app, zullen we deze vermelden op deze webpagina of in de app zelf. Als de oorzaak van het probleem bij Shopify of een andere derde ligt, zal ons ondersteuningsteam de informatie onverwijld doorsturen naar die derde, zodat hij het probleem kan oplossen. Houd er rekening mee dat de Nordic Shipping-app geen controle heeft over en geen verantwoordelijkheid kan nemen voor reparaties door derden. 

Internationale vervoerders hebben tal van extra services voor bijzondere leveringsgevallen. Niet alle bijzondere gevallen kunnen automatisch gebruikt worden in de app. Als je wilt bevestigen of een specifieke extra service beschikbaar is in de app, neem dan contact met ons op via nsasupport@woolman.io.

Als het ondersteuningsteam van de Nordic Shipping-app configuraties of wijzigingen uitvoert aan de instellingen op verzoek van de klant of uit naam van de klant, dan is de klant verplicht de wijzigingen te evalueren en te accepteren. Door de verzochte instellingen te gebruiken, gaat de klant akkoord met de wijzigingen.

De klant is altijd verantwoordelijk voor zijn contracten met de vervoerders, het gebruik van de vervoerders en services en de leveringskosten.

Woolman Oy, de adminstrator van de applicatie, heeft het recht om de licentie te beëindigen of het gebruik van de applicatie te verbieden na een kennisgevingsperiode van 20 dagen.

Woolman Oy is niet verantwoordelijk voor indirecte of directe schade. Voorbeelden van schade zijn niet behaalde winsten of schade die voortvloeit uit de veroudering of onderbreking van de productie of omzet. 

Woolman Oy is niet verantwoordelijk voor de vernietiging, het verlies of wijzigingen aan de bestanden of documenten van de andere partij of voor schade die hieruit voortvloeit, zoals kosten voor de hercreatie van die documenten. 

Woolman Oy is niet verantwoordelijk voor een vertraging of schade die voortvloeit uit een obstakel die buiten de controle van Woolman Oy valt en die Woolman Oy niet redelijkerwijze kon verwachten op het moment waarop het contract getekend werd en de gevolgen die Woolman Oy niet redelijkerwijze verwacht kon hebben om ze te vermijden of op te lossen. Tenzij dat anders bewezen wordt, kan een force majeure als een obstakel beschouwd worden, bijvoorbeeld oorlog of opstanden, aardbevingen, overstromingen of andere soortgelijke natuurrampen, onderbrekingen van het algemeen verkeer, het algemeen dataverkeer of de algemene elektriciteitstoevoer, verbod op import of export, stakingen, stilleggingen van werkzaamheden, boycots of andere soortgelijke maatregelen in verband met de arbeid. Tenzij dat anders bewezen wordt, zullen stakingen, stilleggingen van het werk, boycots of andere soortgelijke maatregelen in verband met de arbeid, ook beschouwd worden als force majeure-obstakels, wanneer Woolman Oy er zelf het object of de deelnemer van is. 

Woolman behoudt zich het recht voor om wijzigingen uit te voeren aan de app en aan deze voorwaarden.

Veelgestelde vragen

De Nordic Shipping-app is een verzendingsapplicatie voor Shopify-winkels. De applicatie is bedoeld voor handelaars die verzenden van Scandinavische landen. Met de app kun je rechtstreeks van de Shopify-administratie verzendlabels printen voor de vervoerders van wie je gebruikmaakt. De applicatie heeft integraties met de populairste verzendmethodes in de Scandinavische landen. De app is geïntegreerd met Unifaun en daardoor kunnen er zelfs nog meer vervoerders worden gebruikt om wereldwijde verzendingen uit te voeren, naarmate je zaak groeit. Naast het printen van verzendlabels, kun je ook de douaneformulieren die nodig zijn voor verzendingen naar het buitenland printen (facturen en de CN23- en CN22-formulieren).


De app is ontwikkeld in samenwerking met handelaars.

Ja, de app maakt je verzendingen zowel in het binnenland (Finland en Zweden) als internationaal, gemakkelijker. De Nordic Shipping-app is geïntegreerd met Unifaun, zodat je andere vervoerders kunt toevoegen, naarmate je zaak groeit.

Dat is gemakkelijk. Ga gewoon naar het betaalplan van je keuze en installeer de app. We zullen je installatie-instructies sturen en je zult de mogelijkheid hebben om de app gratis te bekijken en uit te proberen. De Nordic Shipping-app is nog niet op de beurs genoteerd, maar vanaf 2021 kun je ons vinden in de app-winkel van Shopify. Tot dan krijg je toegang tot de app vanaf deze pagina.

Omdat we onze handelaars de grootste keuze aan vervoerders bieden in de Scandinavische landen. Leveringen veranderen net zo snel als eCommerce zelf. Een groot voordeel is dat we toegewijd zijn om nieuwe vervoerders die de voorkeur genieten van handelaars in de Scandinavische landen, toe te voegen. Alleen al in 2020 hebben we vijf nieuwe vervoerders toegevoegd aan de app: Ruspost Express, Budbee, Bring, Deutsche Post en Fetch. We werken elke dag om onze handelaars in staat te stellen hun klanten van de beste lokale services in de Scandinavische landen te voorzien.


De Nordic Shipping-app produceert de volgende documenten: een verzendlabel (adreslabel) en een retourlabel. Voor internationale verzendingen genereert de app een factuurdocument met de waarde van de goederen dat noodzakelijk is voor handel in het buitenland. De app genereert ook de CN23- en CN22-douaneformulieren.

Een verzendlabel verwijst naar het aantal adreslabels dat geprint wordt voor leveringen. Een set van verzenddocumenten kan de volgende zaken omvatten: een verzendlabel, retourlabel, factuur en een douaneformulier. Levering slaat op elke keer dat er een verzending via de functie “Verzending creëren” uitgevoerd wordt in de Nordic Shipping-app. De maandelijkse vergoeding voor het pakket is inclusief een X aantal labels voor het pakket. Wanneer die hoeveelheid bereikt is, zal er een toeslag gefactureerd worden voor de volgende verzendingen, in overeenstemming met de prijzenlijst die vermeld staat bij het pakket.

Als de maximumfacturatie bereikt is, betekent dit dat het aantal verzendingen dat over het initieel maximumaantal zit voor het pakket, bereikt is. De app zal geen verzendingen meer toelaten, zodat de kosten voor de handelaar niet onverwacht stijgen. De app zal de handelaar aanraden te upgraden naar een ander pakket, zodat de verzendingen hervat kunnen worden.


Ja, je moet een eigen overeenkomst hebben met een of meer vervoerders om met verzendingen te kunnen starten.

Ja, als je de ophaalpunten wilt laten weergeven aan de kassa van de winkel. Hiervoor heb je de Shopify Carrier Calculated Shipping-app nodig. Dit geldt ook voor verzendingen met Budbee. Jij, als handelaar, moet de app installeren en hier krijg je extra informatie over hoe je de app kunt gebruiken .


Als je de Nordic Shipping-app enkel wilt gebruiken om labels en douaneformulieren te printen, heb je de Shopify Carrier Calculated Shipping-app niet nodig.

De vaakstvoorkomende reden voor een foutmelding in de Nordic Shipping-app is omdat de app afhankelijk is van de interfaces van de verzendbedrijven. Je kunt vaak aan de foutmelding in de applicatie zien waar de fout zich bevindt, bijv., “Verbindingen met api.unifaun mislukt”. Dit geeft aan dat de service van een derde (Unifaun) platligt, wat ook wordt weergegeven in de Nordic Shipping-app. In de meeste gevallen zijn de storingen kort en worden ze onmiddellijk hersteld. Als de storing langer duurt, neem dan contact op met nsasupport@woolman.io en onze ondersteuningsservice zal contact opnemen met de derde om het probleem op te lossen. Als we een fout ontdekken in de Nordic Shipping-app zelf, zullen we de fout en de voortgang van de reparatie op deze website of in de app melden.


Ja. Aangezien eCommerce voortdurend verandert en de verzendbedrijven op de proppen komen met betere services, blijven we vervoerders toevoegen en onze Nordic Shipping-app verbeteren en upgraden.

Ons ondersteuningsteam is beschikbaar op weekdagen, van maandag tot vrijdagy 8-16 (EET). Ons ondersteuningsteam kan bereikt worden via nsasupport@woolman.io en de taal is het Engels.